Pages

mengumpul kekuatan...::

salam...

dah pon pkl 1.00 pagi..bonda pom dah tidur..masa tgh buat homework tadi tringat semua yg b'lalu selama 3 bln nie..lepas abis study tgn aku nie gatal sgt nk petik2 keyboard nie..cpt2 on comp sblm nk masuk tidur..zZz..



cepatnya masa ni berlalu..
rasa baru semalam aku bersiap2 ke sklh utk hari pertama..
rasa baru semalam g shopping2 ngan family utk beli brg sklh..
rasa baru semalam abe cik kate
'belajar sggh ti..esop(2011) ct dah tg.3 thn ct PMR'..
rasa baru semalam aku membuat azam utk thn baru(2011)..
tapi rupa2 nya dah nk masuk 3 bln kita di thn 2011..
minggu dpn aku dah pon nk exam utk pkbs 1..



setakat nie alhamdullilah aku tidak lagi diuji dgn bnda2 yg berat..tapi aku juga takut kiranya
aku lalai kpd-Nya..mitak dijauh..dalam kesunyian malam aku tringat semua nasihat org sekeliling bagi nasihat kat aku..nasihat yg amat2 berguna & sesuai buat masa skrg..
org yg paling setia bagi nasihat kat aku ialah kekanda-kekanda aku n kwn2..


terima kasih utk abe cik sbb tiap2 minggu telpn
n tanya psl keadaan aku..
nasihat paling aku ingt dari abe cik ialah

'jangan kita menyusahkan org lain nescaya org lain x akan menysahkan kita'

n pagi tadi awal2 lagi ade msg msk inbox n nie lah msgnya dari abe cik jgk..

bila kau letih dan hlg bersmngt,
Allah tahu betapa kau telah mencuba sedaya upaya kau,
bila tangis kau berpanjangan dan hatimu kedukaan,
Allah telah mengira titisan air mata kau,
bila kau rasa ketinggalan & masa meninggalknmu,
Allah tetap bersama mu.
bila engkau kebuntuan akal,
maka Allah adalah petunjuk jalan.
apabila engkau telah berazam,
maka BERTAWAKALLAH pada Allah..
ALLAH IS ALWAYS ON OUR SIDE...

terima kasih..terimah kasih..n terima kasih..
aku amat perlukan sokongan n dorongan buat masa skrg..
aku perlukan..ma,pa,abe2 n kwn2..

harap sgt result exam mggu dpn x mngcwa kan..hukhuk..
tawakaltulaAllah..
okeh..aku nk pi zZzZ dlu..
gud nite..

salam dari aku..ngeh3





No comments:

Post a Comment