Pages

tahniah kekandaku...

salam..

muuuu ahhhh..!!
syukur + hepi + tak terkata..
first,Alhamdullilah syukur kpd-Nya sbb dah makbulkan doa kami sekeluarga.
second,congrate for my brother..
tahniah sbb dah dpt result SPM yang agak memberansangkan..
tahniah..tahniah..tahniah..!

okey..okey..jom kita imbas balik hari nk keluar result tu..
hari sblm tahu result tu abe yie dah pon g MRSM Kuala Berang..
hari tahu result tu memang la debar..
teramat-amat debar..
aku nk bljr pom rase x tenang
bljr jap pastu tgk jam,pastu g cari bonda tkt result dah tahu..
x silap aku..aku g cari bonda sbyk lima kali tapi
kelima-lima kali tu x tahu lagi result..
sampai la kul 11pagi aku nk g tandas.
tetibe jea ade org pggl aku..
tgk2 bonda menangis n datang kat aku peluk aku..
dalam hati
'mak aii y bonda nangis nie..klu org nangis ade dua sbb jea..
satu terlalu hepi n satu lagi terlalu sedih..
haishh suspen tul'

then,cepat2 aku tanya

cik siet-tiey:tahu dah kew result abe yie,
bonda:dah..
cik sie-tiey:brape2.?
bonda:8A 1B..
cik sie-tiey:alhamdullilah..ok la tuh..dah tu y ma nangis..??
bonda:ma sian ko abe yie dpt 1B..
cik sie-tiey:ishh y pulok gitu..ok la tu..dah2 nangis(dgn gaya anak solehah)hek3..

lepas tu baru la aku blh bljr ngan selesa n ngan hati yg lega..
hekhek..


poyo tul lar..











2 comments: