Pages

hepi b'day..!!!

salam..

hepi org tua...

hepi org tua...

hepi org tua to ct..hepi org tua..

hah...lagu ni khas utk cik sie-tiey k..jgn try2 nk curi..okey...

hepi b'day to me..tapi bkn arini k tapi marin..


cukup dah umur aku 15 tahun..

Alhamdullilah sbb DIA masih mengurniakan umur yg pjg kat aku...

aku nk ucapkan tq utk bonda n pa..sbb tanpa mereka tiadalah aku diatas muka bumi ini.

tq sbb dah lahir kan aku.

tq sbb dah jaga aku sampai aku besar.

tq sbb didik aku.

tq sbb selalu marah kat aku tiap kali aku buat salah.

tq utk semuanya...


biasa klu b'day org akan t'pikir hadiah kan..hah..nie lah part yg paling aku suka.. ~suka..suka..suka~ jom kita skoda2 tgk gamba..hekhek



from eyqah



from wanie khan


from sara



from yah





from ena


*-semoga aku menjadi lebih matang lepas nie..hekhek


salam...

No comments:

Post a Comment