Pages

apabila bergabung kuasa

Assalamualaikum...

Ehem.ehem bismillahirahmanirahim lamanya x mengupdate blog ni. sibuk tu sememangnya sibuk tambah pulak xde benda penting yang nak dikongsi..hehehe.
ok ok now back to the topic.. APABILA BERGABUNG KUASA.. o0ops... jgn salah paham pulak..ni bukannya main power rangers,batman or seangkatan dengannya..nak main kuasa-kuasa semua ni.. =.='..kuasa disini merujuk kepada aku dan sepupu-sepupuku. aku agak rapat dengan sepupu belah mama jika nak dibandingkan dengan belah papa..yealah sepupu-sepupu belah papa semuanya duk kat luar kan,so jarang-jarang la dapat jumpa.memandangkan cuti masih pjg dan kelas tambahan pom belum mula.ape lagi ambek kesempatan dlm kesempitan la..hehe. HANG OUT.! tapi kat KB Mall jea kot.mane boleh jauh-jauh.bonda x bagi. hurm tapi sah-sah la aku kena bawak salah satu tentera aku.kali ni abe cik jadi mangsa utk temankan aku.ok la tu jimat,x payah tambang teksi..alang-alang dah kluar ni aku ajak la bff aku jugak. malu la aku sorang perempuan..yang lain semua laki.maklum la.family aku ni memang kureng perempuan..dlm kalangan sepupu aku pom aku sorang jea perempuan.yang lain ade tapi semua umur bawah 10 tahun.
kreatif x.??hukhek

Bila dah buleh hang out sama-sama ni mula la perangai hantu keluar..haha..x senonoh betul anak cikgu fikri ngan cikgu saloma ni.macam-macam cerita yang keluar.ade yang penting dan ade yang x penting langsung.! aku and cik adik manis kat atas tu ape lagi..masuk popular la..tempat wajib kalau pegi kb Mall. novel.novel.. hehe. hasilnya..aku beli la novel ni.. ''perempuan lindungan kaabah''.ok not bad la..

 lepas borong novel kami kanak-kanak ribena ni pi la kat main bowling.tapi  x jadi masuk.segan eh! hehe. terus jea pegi kedai baju..almaklum la ijak,firas n amak nak beli baju. mak o0ii punya la lame nak pilih..ade la lebih kurang 50minit gitu.. kalah perempuan..aku dengan eyqah pom yang perempuan  xder la lame sgt nk pilih baju.. sabor jealah! lepas tu baru pegi MAKAN..! hehe hurmm standard la kan makan kfc jealah..memandangkan duit semua tggl 10ringgit jea lagi. yummy2~~

muka kekenyangan..!

Best sgt2 dpt makan sama2 hehe..tapi yang x bestnya sebelum makan tu ijak,firas and amak ngap aku dulu.! uhh..hahha. ade ke patut bagi aku makan sos jea..nak bagi aku slim..po0rahh.! bukan slim tapi sembelit la aku jawabnya.! makan..makan..makan.. sambil makan sambil berbual..nasib baik cik adik manis ada..xder la aku boring and segan sgt..lepas makan tu ape lagi.. bergambo0 la kita.. 

taaa daaaaaaaaaaa
                                  letih  daaa..!

amak(irsyad),firas and izzat


apabila 4 sepupu berkumpul..*muka ceria

setakat ni la dulu yea.. hope lain kali kita boleh keluar lagi erk..sebenarnya ni x cukup geng lagi ni..sorang lagi x join.. amir xleh ikut sebb pegi bercuti.!! buah tgn jgn lupa yea amea.. (n_n)

Assalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment