Pages

kek ohh kek..

salam.....
dalam sedar x sedar 7 hari je lagi kita akan menyambut lebaran...sempena lebaran nie
nk menyusun 20 jari(termasuk jari kaki) utk memohon keampunan dari sesiapa yg pernah aku buat salah..semperna 2.9.2010 ni juga aku nk wish utk kawan aku b'day dia lar... AINAA..
happy b'day na...utk kali ke-3 aku wish...

ucapan utk ainaa...

*semoga menjadi lebih dewasa n matang
*semoga dapat menilai yg mana salah n yg mana betul
*semoga lebih mengalah dengan pelbagai hal...
*semoga bahagia dunia akhirat...

Hari juga aku belajar utk buat kek gula hangus..nie lar kali pertama...aku ambil resipi dari bondaku...

pertama pecahkan telur 4 biji
kedua masukkan susu 1/3
ketiga msukkan tembikai
keempat masukkan durian
dan
kelima masukkan timun batang.
(cuba-cuba lah yea)

siap..!!



disebabkan aku terlalu pandai membuat kek tersebut kek itu terpaksa dimakan menggunakan sudu kerana telah menjadi seperti air gula tapi rasanya tetap enak...
cuba-cuba lah resepi ni..

(ainaa kek gula hangus nie khas utk awak)hakhak


No comments:

Post a Comment