Pages

ingin kembali..

salam...
hari nie 28.9.2010..terasa terlalu cepat masa berlalu..byk juga dugaan yg dihadapi tak kira lah keluarga aku atau aku sendiri..mungkin sekarang adik beradik masing-2 busy dgn tugasan sendiri(belajar)..n tinggal aku,aje n apih je kat umah..it's ok la..
tapi alangkah baiknya klu masa nie dpt diberhentikan..
kadang-2 kita x menghargai bila duduk bersama..tapi bila masing2 dah sibuk semua tu akan datang ke fikiran..belum lagi ada yg berkahwin,belum lagi ada anak..dan belum lagi ada yg hadir dlm family aku..

betapa aku merindui keluarga aku...
betapa aku menyayangi keluarga aku...
betapa aku ingin masa dulu-dulu...

aku rindu masa makan sekali
aku rindu masa main sekali
aku rindu masa berbual sekali
aku rindu masa solat sekali
aku rindu masa saling mengejek
aku rindu masa kena marah kat mama sekali
aku rindu dgn semua bnda bersama family aku dulu....


dulu..setiap mlm jumaat semua akan berkumpul utk baca yassin..biasa yg akan mengetuai bacaan yassin abg2 ,,,,tapi skrg papa sediri yg mengetuai bacaan yassin t...tapi yg pasti mama n papa pasti lebih merindui abg2..skrg rumah terlalu sunyi..aku cuba utk sembunyi drpd pa n ma..tapi hakikatnya aku rindu keluarga aku..
rindu yg teramat.....

semoga semua ujian yg datang akan kembali tenang..
ALL THE BEST FOR ANGAH...
we always support you....

No comments:

Post a Comment