Pages

raya 2010

salam..hari dah masuk raya ke6..tapi hari nie aku just duduk dlm rumah sbb cuaca di luar sgt2 lar panas..hari raya pertama macam biasa lah bgn pagi bersiap dgn gaya masing2..yg handsome-handsome n cantik(aku n bondaku)..kemudian bergambar..hoho..part nie lar paling aku suka..
keluargaku

raya kedua memang dah jadi tradisi keluarga aku mengadakan rumah terbuka..kwn2ku x de la rama sgt..just eqah and yah...tapi yg mengejutkan aku adalah kawan-kawan lelaki datang gak..tapi tu biasa la hari raya kan..tapi aku,eqah,n yah jadi takut sbb nie first time org laki datang umah aku hari raya...uurrmm..kejadian yg berlaku hari tu cuma kami je lah buleh bayang..hahahha..kelakar2..

raya nie juga penuh bermakna bagi keluarga aku..terutama alo..heheh..excited nk dapat calon isteri...raya ketiga seawal pukul 2.00 tgh hari(xdela awal)kami bertolaj kerumah bakal kakak iparku..insyaAllah...rumahnya terletak agak jauh dari rumah ku...kedai lalat..hua3..
setelah bonda dan ayahandaku berbincang tentang mereka kami menjamu selera nasi ayam dan lontong...masakan johor..


alo yg sedang excited org tgh berbincanh tentangnya..


bakal kakak iparku..hehehe..(kak fieza)

wassalam...

No comments:

Post a Comment