Pages

rEaDy...!!

salam..diumumkan exam akhir tahun pada tahun nie jatuh pada hari bulan....deng deng.....
8.11.210..iaitu hari sama dgn jamuan pengawas..uhhh..stress tul aku..ok...my first my mum x bagi g jamuan tu tapi pujuk punya pujuk akhirnya dapat gak pergi..tapi bondaku telah bagi syarat la..
klu nk pergi kena study from now...oooooooooo men..!! now pon now la..nak pergi sana punya pasal..

jadi aku,eqah,ainaa,yah n bihah telah menbuat kptsn utk membuat study group pada waktu petang selepas balik sekolah..letih atau tidak..??? fuhh..memang aku akui memang letih..dah biasa balik sekolah santai santai dulu..tgk tv dulu..pastu klu ngantuk tido..ni nk tido camne..tapi
it's ok demi kejayaan aku sendiri gak..klu aku belajar aku yg dapat ilmu..

dalam study group nie..ainaa dijadikan sebagai teacher,cikgu,ustazah n ketua study group..
thanx na dah nk ajar kami semua..hakhak..(kawal hidung ainaa)..tapi ape2 pon..semoga kami semua kekal dikelas 3k1 tahun depan n bihah naik kelas..amin...
minta2 lah budax 2k1 tahun nie x de yg turun kelas tahun depan..

salam dari aku..-ngeh3-

No comments:

Post a Comment